سها سادات سها سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

سها ستاره کوچک آسمان ما

نظرات (6)

❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:14
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
شهین مامان نوید و نوین
28 مرداد 91 16:23
سلام خانومی منم لینک کردم ماشاا.... اخههههههههه نازی میگم خانومی چطور آدرس وبلاگ رو عکسا میزارین و چطور عکسارا کوچیک و جمع جور تو وبلاگ میزارین میشه راهنماییم کنید ممنون میشم دوست من
شهین مامان نوید و نوین
28 مرداد 91 17:48
ببخشید که هی میپرسم شما عکسارا تو نی نی وبلاگ آپلود میکنید ؟ نمی دونم چرا من نمی شه یعنی فکر کنم درست بلد نیستم هر عکسی آپلود میکنم نیستش نم یدونم کجا میره
شهین مامان نوید و نوین
28 مرداد 91 18:07
دوست من متوجه شدم مرسی از راهنماییتون عکسای من چون بزرگ بودن آپلود نشدن الان که سایزشون تغیر دادم راحت آپلو د شدن ممنونم
بابای سها جون
28 مرداد 91 18:43
وای وای وای دخمل خوشگلم الهی بابا مهدیت فدات بشه //خوشگلترین سهای روی زمین ///
ماهان كوچولو
30 مرداد 91 9:18
سلام سلام بيا عكساي تولد درسا رو گذاشتم بيا تماشا كن