سها سادات سها سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

سها ستاره کوچک آسمان ما

روز میلاد کریم اهل بیت

1391/5/17 17:08
307 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

با عرض سلام آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم ی شما دوستان//

 

امروز دو روزه که همسر مهربان و دخمل کوشولومو ندیدم..گریهگریه

 

 

حسابی دلتنگشون شدمافسوسافسوس

 

بگذریم سها خانوم دو روزه که به همراهه مامان جونش رفتند کرج//

 

منزل عمه های مامانی . و امروز هم عمه خدیجه سفره اکرام روزه داران داشت

 

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و سها خانومی ما هم که سادات

 

هستند با 1دست لباس سبز در این مراسم معنوی شرکت داشتند//

 

در این مراسم به دخترانی که سادات هستند هدایایی نیز اهدا شد//

 

که جان جانان ما نیز بهرهمند شدند/// 

 

خلاصه من هم که نبودم اونجا ولی جای همه ی شما خالی بوده امشب

(((((((((مخصوصا من)))))))))))))

 

از الان دارم برا محرم روز شماری میکنم که دخملمو لباس سقایی تنش کنم//

 

و با خودم ببرمش هییت و وسط هییت

روز شهادت حضرت علی اصغر امام حسین (ع) روزه بخونم   ناگفته نباشه

 

من از همون اول تولد سها بیشتر اوقات لالایی براش روزه علی اصغر

 

می خوندم ///جا داره امشب که شب میلاد کریم اهل بیت عصمت وطهارت

 

برا همه ی بیمارا مخصوصا نی نی های بیمار دعا کنیم//////////

 

خدایا به کرم دستای نی نی شش ماه ی کربلا امشب همه ی نی نی های بیمار را شفا بده انشا الله         

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mooshi
16 مرداد 91 23:16
nice web dear