سها سادات سها سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

سها ستاره کوچک آسمان ما

خاطره سها و بابا مهدی///

1391/5/9 10:56
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی دوستان//ساکتساکتساکت

امروز یکشنبه 5/8 :

 من تازه ساعت 5:30 از سر کار رسیدم خونه خمیازهخمیازه خسته و کوفته با زبون روزه

اول که رسیدم بعد از سلام و احوال پرسی با مامانی سها خانوم لباسامو عوض کردم و مشغول بازی با نی نی شدم////. اوهاوهاوه

مامان نی نی گفت بیا و دخترو بخوابون// من هم سها جون را گذاشتم رو تشک و

 رو پاهام خوابوندمش و تکانش دادم ساکتساکتساکتلالالالالا لالالایی لالالالالا لالا لالایی

شروع کردم به خوندن و تکان دادن سها //کم کم به جای دخترم چشمای خودم سنگین شدنخمیازهخمیازهخمیازه

خلاصه سرتونو درد نیارم 1 دفعه به خودم اومدم دیدم اوه اوه اوهخجالتخجالتتعجبتعجب

خروپوفم بلند شده و سها خانوم بغل مامانش دوتایی دارن به منه خوابالو میخندن...قهقههقهقههقهقههقهقههاصلا بچه داری به ما مردا نیومده///

واقعا از ته دل به همه ی مامانا مخصوصا همسر مهربانم خدا قوت و خسته نباشید میگم

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله مرمر
9 مرداد 91 1:00
بابایی شما هم خسته نباشید. اما این دلیل نمیشه که مامانی رو دست تنها بگذاریداااااا. حالا ایندفعه خوابتون برد ایشاالله دفعه های بعد اینطور نمیشه