سها سادات سها سادات ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

سها ستاره کوچک آسمان ما

نظرات (8)

خاله عسل
11 بهمن 92 13:25
سلام سلامی به گرمی افتاب000 سها خانم خوبی خاله چرا دیگه عکس نمیزاری به مامانت بگو عکس های قشنگبزاره راستی خاله کی میای لم برات تنگ شده
خاله عسل
14 اسفند 92 21:16
سلام خاله جون به مامانی یابابایی بگوبازدیدهای سایتت کم شدند وبگو عکس بزارن ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰راستی خاله کی میای دلم برات تنگ شده ........... http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/14.gif دوستتتتتتتتتتتتتدارم http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gif
ارلا
3 فروردین 93 13:23
سلام وب نازی داری پیش منم بیا خوشحال میشم من منتظرم نظرم یادتون نره
علی
3 فروردین 93 13:27
سلام چه وب نازی داری بهتون تبریک میگم حیف تو این وب ناز از شکلکها استفاده نمیکنید تو وبتون از شکلکا بذارید زیبا تر وماندگار تر میشه وب من با کلی شکلکهای پر کاربرد در خدمت شماست حتما بیا از شکلکا دیدن کن نظرت عوض میشه چون هرکی اومده دست خالی بر نگشته من منتظرم من هر روز با شکلکای زیبا بروزم
خاله عسل
15 فروردین 93 17:34
سلاااااام خاله خوبی۰۰۰۰چخبر چکار می کنی۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ به مامان یابابا بگو عکسای اهوازتو تافردا بزاره راستی خاله دلم برت تنگشدهکی میای
خاله عسل
15 فروردین 93 17:37
sllamsohahttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile/61.gif
مامانی درسا
17 فروردین 93 2:37
عزیز دل در شب تولدت بهترینها را برایت آرزومندم تولدت مبارک
الهام(مامان اميرحسين)
30 فروردین 93 16:59
. مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك